Η νίκη ήταν μονόδρομος για τις δύο ομάδες, με την Τζένοα να μπαίνει καλύτερα και να απειλεί πρώτη με τους Μποριέλο, Ιμόμπιλε και Κούτσκα. Στο 16', όμως, ήταν η Σαμπντόρια αυτή που άνοιξε το σκορ, όταν ο Μαρέσκα σούταρε και η μπάλα κόντραρε και κατέληξε στον Πόλι, που την έστειλε στα δίχτυα για το 1-0. Ακολούθησαν κάποια εκατέρωθεν δυνατά φάουλ, για να γίνει το 2-0 για την Σαμπντόρια στο 36', με τη βοήθεια και της τύχης: Σουτ του Ικάρντι, απόκρουση του Φρέι, η μπάλα χτύπησε στον Μπόβο και κατέληξε στα δίχτυα για το αυτογκόλ...

Η «Σαμπ» τα είχε όλα υπέρ της, η Τζένοα ήταν σε πολύ δύσκολη θέση και το σκορ θα μπορούσε να ανέβει κι άλλο πριν τη λήξη του ημιχρόνου αν ο Μουνάρι δεν καθυστερούσε να πλασάρει στο τετ α τετ με τον Φρέι.

Στο δεύτερο ημίχρονο, με τον Ντελ Νέρι να κάνει αλλαγές, η Τζένοα μπήκε υποχρεωμένη να τα παίξει όλα για όλα μήπως και σώσει κάτι και η πίεση της έφερε τη μείωση του σκορ (2-1) στο 73' με το σουτ του Ιμόμπιλε. Οι Ροσομπλού προσπάθησαν για την ισοφάριση αλλά όλα τελείωσαν στο 88', όταν ο Τισόνε έβγαλε την ασίστ για τον Ικάρντι κι αυτός νίκησε τον Φρέι για το 3-1 μέσα σε έξαλλους πανηγυρισμούς από Φεράρα, συμπαίκτες και τιφόζι!

Η Σαμπντόρια έβαλε τέλος στο σερί ηττών και πήρε ψυχολογία, η Τζένοα είναι τελευταία και η σεζόν θα είναι πολύ δύσκολη...

Πηγή: gazzetta.gr