Ο Ισπανός τεχνικός απολύθηκε μετά την εντός έδρας συντριβή της ομάδας του με 5-1 από τη Ντιναμό Μόσχας στο ρωσικό πρωτάθλημα.

Την απόφαση ανακοίνωσε αμέσως μετά τον αγώνα ο γενικός διευθυντής της Σπαρτάκ, Βαλερί Καρπίν, προσθέτοντας ότι εντός των επομένων ημερών θα ανακοινωθεί το όνομα του αντικαταστάτη του.

Ο Έμερι, που αποχώρησε στο τέλος της περασμένης σεζόν από τη Βαλένθια μετά από τέσσερα χρόνια, ανέλαβε τον Μάιο τη Σπαρτάκ Μόσχας και ξεκίνησε πολύ καλά, οδηγώντας την σε πρόκριση στους ομίλους του Τσάμπιονς Λιγκ.

Η συνέχεια δεν ήταν ανάλογη και ο Ισπανός αφήνει τη Σπαρτάκ στην έκτη θέση του ρωσικού πρωταθλήματος και εκτός συνέχειας ευρωπαϊκών διοργανώσεων.