Ο Κάλουμ ξεναγήθηκε στο νεότευκτο προπονητικό κέντρο της Τότεναμ και γνώρισε το είδωλό του, Γκάρεθ Μπέιλ. Ο Ουαλός σταρ των Σπερς πήρε τον μικρό από το χέρι και τον οδήγησε στην εστία, όπου τους περίμενε ο Αουρέλιο Γκόμεζ. Εκεί, Μπέιλ και Φούλερ εκτέλεσαν πέναλτι με αντίπαλο τον Βραζιλιάνο τερματοφύλακα!

Πηγή: thesporters.com