Στο 25' ο Λιονέλ Μέσι είχε κάνει το 0-2 και με το ρεκόρ σκοραρίσματος σε μία ημερολογιακή σεζόν (δείτε ΕΔΩ τα γκολ και το ρεκόρ) ήταν λες και τελείωσε η αποστολή της Μπαρτσελόνα στο «Μπενίτο Βιγιαμαρίν». Οι Μπλαουγκράνα πέρασαν νικηφόρα (2-1) από την έδρα της Μπέτις σε ένα παιχνίδι που ήταν το πρώτο που σε καμία περίπτωση δεν άξιζαν να είναι νικητές. Οι Βερδιμπλάνκος έκαναν καταπληκτικό Β' μέρος και έπαιξαν τη γάτα με το ποντίκι με την πρωτοπόρο της Πριμέρα, δείχνοντας πως η πρόσφατη επιτυχία τους κόντρα στη Ρεάλ (1-0) μόνο τυχαία δεν ήταν.

Πέραν της λόμπας του Ινιέστα (18'), την οποία έσωσε ο Αντριάν, οι Καταλανοί δεν απείλησαν μέχρι το φινάλε. Στο 77' ο Πέδρο νικήθηκε σε τετ α τετ και στο 84' είχαν διπλό δοκάρι με το γυριστό του Μέσι και το άχαστο του Ζορντί Αλμπα στην επαναφορά. Στο ενδιάμεσο αυτού του διαστήματος οι γηπεδούχοι σπατάλησαν τουλάχιστον πέντε κλασικές ευκαιρίες για να ισοφαρίσουν αν όχι για να κάνουν την ολική ανατροπή. Εκτός από το διαγώνιο σουτ του Ρουμπέν Κάστρο (39'), η Μπέτις είχε το λάθος του Βαλδές (52') που λίγο έλειψε να το βάλει μόνος του και κυρίως την κεφαλιά του Κάνιας στο δοκάρι (70') και τη βολίδα του Ποθουλέο στη συμβολή (80').

Διαβάστε αναλυτικά στο gazzetta.gr