«Δεν θα το πολυσκεφτόμουν να δώσω την χρυσή μπάλα στον Αντρές, εάν ήταν στο χέρι μου. Είναι κάτι το οποίο αξίζει σύμφωνα με τα όσα έχει καταφέρει και σε ατομικό και σε συλλογικό επίπεδο».

Για το ρεκόρ του Μίλερ: «Όπως έχω ξαναπεί είναι πολύ καλό να σπας ένα ρεκόρ του μεγέθους του Μίλερ, όμως θα ξαναπώ ότι μεγαλύτερη αξία έχει για εμένα η νίκη που πετύχαμε. Απομένουν τέσσερις αγώνες για το τέλος της χρονιάς και θα προσπαθήσω να επεκτείνω αυτό το ρεκόρ όσο μπορώ».