"Θα μείνω μέχρι τον Ιούνιο" τόνισε αρχικά ο 27χρονος άσος για να συμπληρώσει: "Τα κατάφερα χάρη στους συμπαίκτες μου. Χωρίς αυτούς τίποτα δεν θα είχε συμβεί. Να μην ανησυχούν οι οπαδοί, θα παραμείνω μέχρι τον Ιούνιο, είμαι χαρούμενος εδώ.

Απολαμβάνω και πάλι το ποδόσφαιρο. Χρωστάω πολλά στη Νιούελς. Θέλω να μείνω και να συνεχίσω στους ίδιους ρυθμούς".