«Το ερώτημα δεν είναι αν πρέπει να χρησιμοποιήσουμε την τεχνολογία για τον έλεγχο της γραμμής του τέρματος, το ερώτημα έχει να κάνει με την τεχνολογία γενικότερα. Πού ξεκινάμε και που τελειώνουμε με την χρήση αυτής; Η χρήση τεχνολογίας βοηθάει αρκετά σε συγκεκριμένα ζητήματα, αλλά στην προκειμένη περίπτωση θα κόστιζε 50 εκατομμύρια ευρώ σε πέντε χρόνια», είπε συγκεκριμένα ο Γάλλος παράγοντας και υπογράμμισε: «Προτιμώ να δώσουμε αυτά τα χρήματα για κάτι που θα βοηθήσει ουσιαστικά στην βελτίωση του ποδοσφαίρου από το να τα ξοδέψουμε για την γραμμή του τέρματος, που θα μας βοηθήσει σε ένα ή δύο γκολ τον χρόνο. Είναι πολλά χρήματα ανά γκολ». Παράλληλα, υποστήριξε ότι η χρήση επιπλέον διαιτητών είναι υπεραρκετή».