Την... τιμητική τους είχαν οι Νεγκρέδο, Σπάχιτς αλλά και ο τερματοφύλακας Ντιέγκο Λόπεζ! Χαρακτηριστικά, στον τελευταίο φώναζαν: "ούτε μια π...να απόκρουση σε όλο το ματς δεν έκανες... τόσο καλά τα πήγες!"