Ο Πορτογάλος τεχνικός, που κάθισε στον πάγκο της Τσέλσι, στη συνέντευξη του λοιπόν ανέφερε μεταξύ άλλων πως πρέπει να συγχαρεί τον... εαυτό του!!

"Αισθάνομαι επίσης οτι πρέπει να συγχαρώ τον εαυτό μου για τα 150 χρόνια σας, επειδή, όπως ξέρουν όλοι, είμαι ερωτευμένος με το άθλημα και ένας άνθρωπος ερωτευμένος με το ποδόσφαιρο πρέπει να αγαπά και την αγγλική ΠΟ. Συγχαρητήρια!"