Οι άνθρωποι του τουρκικού συλλόγου τα βρήκαν σε όλα με τους εκπροσώπους του Ολλανδού άσου και τον πατέρα του, στο κρίσιμο ραντεβού που έλαβε χώρα το βράδυ της Κυριακής, και όπως αποκάλυψε αμέσως μετά ο μάνατζέρ του, Σόρεν Λέρμπι "είμαστε σε καλό σημείο, τη Δευτερα θα μπουν οι υπογραφές".

Την είδηση της απόκτησης του Σνάιντερ από την Ίντερ επισημοποίησε λίγη ώρα αργότερα και ο πρόεδρος της Γαλατά, Ουνάλ Αϊσάλ, ο οποίος δήλωσε χαρακτηριστικα: "Ο Γουέσλι θα φτάσει αύριο (σ.σ.) στην Κωνσταντινούπολη. Η συμφωνία είναι επίσημη".