Πόσα να είναι άραγε τα μηνύματα που γράφτηκαν και ποτέ δεν διαβάστηκαν; Πόσοι και πόσοι ήταν αυτοί που τελικά δεν κατάφεραν να σκοράρουν και έτσι δεν τους δόθηκε η ευκαιρία να διατρανώσουν την θρησκεία, την αγάπη ή να στείλουν μία ευχή; Ο Νταβίδ Αγάνθο ήταν από τους τυχερούς... άτυχους. Το έβαλε το γκολάκι του και το κατευόδιο σε έναν νεαρό της οικογένειας του Αρη που χάθηκε πρόωρα, εμφανίστηκε στο από μέσα μπλουζάκι. Σήκωσε όμως πιο ψηλά τη φανέλα απ' όσο θα έπρεπε Την πέρασε πάνω από το κεφάλι του και ο κανονισμός ορίζει πως: «Το σήκωμα της φανέλας όταν πάει πάνω από το κεφάλι είναι κίτρινη κάρτα». Στην προκειμένη ήταν δεύτερη, άρα αποβολή. Σωστό ή υπερβολή;

Διαβάστε αναλυτικά στο gazzetta.gr