«Υπογράψαμε νέο συμβόλαιο με τον Πλετίκοσα για 2.5 χρόνια. Θέλαμε πολύ να κρατήσουμε τον αρχηγό μας. Ο Στίπε είναι μια πολύ σημαντική προσωπικότητα για την Ροστόφ, οι οπαδοί τον αγαπάνε και είναι ένας άψογος επαγγελματίας», τόνισε ο αντιπρόεδρος της ρωσικής ομάδας, Αλεξάντερ Σικούνοφ.

Ο ίδιος ο Κροάτης τερματοφύλακας σχολίασε: «Είμαι πολύ χαρούμενος και ευγνώμονας στην διοίκηση της Ροστόφ. Θα προσπαθώ πάντα να δίνω το μάξιμουμ. Δεν είναι μυστικό πως πολλές ομάδες με ήθελαν αλλά η διοίκηση της Ροστόφ με έπεισε πως θέλει να χτίσει μια καλή ομάδα που θα διεκδικεί ψηλούς στόχους. Θέλω να δω την Ροστόφ να έχει φιλοδοξίες. Είναι το πιο σημαντικό για μένα. Ως αρχηγός της ομάδας έχω πολλές ευθύνες μέσα και έξω από το γήπεδο».