Ο 33χρονος μέσος βρέθηκε σήμερα στα γραφεία του συλλόγου στο «Καμπ Νου» και με παρόντες τον πρόεδρο, Σάντρο Ροσέλ, τον αντιπρόεδρο Γιόσεπ Μαρία Μπαρτομέου και τον αθλητικό διευθυντή, Αντόνι Θουμπιθαρέτα, έβαλε την υπογραφή του στο νέο του συμβόλαιο, το οποίο θα ισχύει μέχρι τον Ιούνιο του 2016.