"Δεν έχω να χωρίσω με κανέναν τίποτα. Αυτο που έκανε σήμερα, το `χω κάνει κι εγώ. Συμβαίνουν αυτά. Δεν θα το κάνω θέμα ή θα ζητήσω την τιμωρία του. Ό,τι συμβαίνει στο γήπεδο, μένει στο γήπεδο", είπε ο Κόστα!