Ο αναπληρωματικός τερματοφύλακας των "μπλαουγκράνα", μέλος της ομάδας από τον Ιανουάριο του 2008 (αποκτήθηκε από τη Θέλτα), επέκτεινε κατά μία σεζόν τη συνεργασία του με το σύλλογο, δηλώνοντας: "Νιώθω τυχερός που γράφω ιστορία με αυτήν την υπέροχη ομάδα".

Ως εκ τούτου, το συμβόλαιό του θα λήξει ταυτόχρονα με εκείνο του βασικού τερματοφύλακα των Καταλανών, ο οποίος έχει ανακοινώσει ήδη πως δεν επιθυμεί να ανανεώσει και θα αποχωρήσει από το "Καμπ Νόου" μετά από 19 χρόνια.