Ακόμη κι αν προερχόταν από ένα δύσκολο ταξίδι στο Ντόνετσκ της Ουκρανίας για να αντιμετωπίσει την πολύ δυνατή Σαχτάρ, ακόμη κι αν έμεινε με 10 παίκτες στο 31' (λεπτό στο οποίο αποβλήθηκε ο Ρόμπερτ Λεβαντόβσκι πριν από μία εβδομάδα) λόγω αυστηρής αποβολής του Γιούλιαν Σίμπερ, ακόμη κι αν προέρχονταν από εντός έδρας "σφαλιάρα" από το Αμβούργο με 4-1, ακόμη κι αν αντιμετώπιζαν την έκπληξη της σεζόν Άιντραχτ Φρανκφούρτης, η οποία θα την προσπερνούσε εάν νικούσε, αυτή η Ντόρτμουντ ήταν ισοπεδωτική!

Όταν πιάνουν ρυθμό οι Μάρκο Ρόις και Μάριο Γκέτσε, δεν πιάνεται! Όπερ και εγένετο, με τους νταμπλούχους Γερμανίας να επιβάλλονται με 3-0 και να ανακτούν τη 2η θέση του πίνακα της βαθμολογίας από τη Λεβερκούζεν.