"Έχω μια πρόταση από το Σιάτλ που είναι πολύ καλή για μένα και για όλους. Περιμένω τη Λεβάντε να αποφασίσει. Δεν είμαι χαρούμενος εδώ, γιατί άλλα μου υποσχέθηκαν και δεν τα έχουν κάνει πράξη, γι` αυτό και θέλω να φύγω", είπε ο Νιγηριανός φορ...
"Δεν είμαι χαρούμενος στη Λεβάντε, θέλω να φύγω"!
| 26/02/13 - 20:41
Ο εκ των "δήμιων" του Ολυμπιακού στις μεταξύ τους αναμετρήσεις στο Europa League, o Oμπαφέμι Μάρτινς, δήλωσε πως θέλει να φύγει από τη Λεβάντε, ενώ έχει έρθει πρόταση 3 εκ. ευρώ από τους Σιάτλ Σάουντερς!
Super League
Premier League
Παγκόσμιο Κύπελλο Συλλόγων
Champions League
Europa League
UEFA Conference League
Bundesliga
Serie A
La Liga
Ligue 1
Superleague 2
Κύπελλο Ελλάδας
Euroleague
Basket League
NBA
Eurocup
Basketball Champions League
Volley
Tennis
Πόλο
Στίβος
Αυτοκίνητο