Ναι, της έχει ξανασυμβεί της Μπαρτσελόνα να πάθει δύο τεράστια στραπάτσα μέσα σε λίγες ημέρες. Της συνέβη και πέρυσι με τον Πεπ Γκουαρντιόλα, όταν Σάββατο έχασε στο Καμπ Νου το πρωτάθλημα από την Ρεάλ και Τετάρτη πάλι στο Καμπ Νου το Τσάμπιονς Λιγκ από την Τσέλσι.

Δεν ήταν όμως το ίδιο. Δεν είχε καμία σχέση με αυτό που συνέβη τώρα στα ματς της Μπάρτσα με Μίλαν και Ρεάλ Μαδρίτης. Οταν αποκλείστηκε από την Τσέλσι η Μπάρτσα είχε χαμένο πέναλτι δοκάρια, ένα τσουβάλι χαμένες κλασικές ευκαιρίες για να κάνει το σκορ από 2-1 που ήταν στο ημίχρονο σε 3-1 ή και 4-1. Δεν έμπαινε η μπάλα μέσα όμως και τελικά στις καθυστερήσεις έφαγε ένα ακόμη γκολ για να τελειώσει το ματς 2-2 και να αποκλειστεί λόγω των εκτός έδρας γκολ από την ομάδα του Ντι Ματέο. Οκέι αυτό δεν ήταν απίστευτο, μπορούσε να συμβεί.

Διαβάστε περισσότερα στο gazzeta.gr