Ο Σλοβάκος άσος έδειξε εντυπωσιασμένος και ξαφνιασμένος από την υποδοχή που του επιφύλαξαν οι φίλαθλοι του ΠΑΟΚ, που τον "έπνιξαν" στις αγκαλιές τους μόλις βγήκε από τον χώρο αφίξεων.

Από πλευράς επίσημου ΠΑΟΚ τον υποδέχτηκαν ο εκ των υπευθύνων επικοινωνίας, Κυριάκος Κυριάκος, και ο εκ των υπευθύνων ασφαλείας, Νώντας Παπαεπαμεινώντας.

Ο Στοχ μετέβη στη συνέχεια στο ξενοδοχείο και αργότερα θα περάσει από ιατρικές εξετάσεις.

 

 

Πηγή φωτο: paok24.com