Η υπεύθυνη οικονομικών της ΠΑΕ έφτασε στο Γκελζενκίρχεν -όπως συνήθως- μαζί με τον Ιβάν Σαββίδη την ημέρα του αγώνα, μετά την αναμέτρηση όμως δεν έφυγαν μαζί.

Η Γκοντσάρεβα αναχώρησε για τη Θεσσαλονίκη με την ομάδα, κάνοντας την έκπληξη καθώς εμφανίστηκε στο αεροδρόμιο της Κολωνίας φορώντας φανέλα του ΠΑΟΚ συγκεντρώνοντας δικαίως όλα τα βλέμματα πάνω της.

Η έκπληξη των περισσότερων προήλθε από το γεγονός ότι η Μαρία Γκοντσάρεβα είναι συνήθως αρκετά ψυχρή και απόμακρη και δεν μας είχε συνηθίσει σε ανάλογες κινήσεις.

Το σίγουρο είναι πως στον ένα χρόνο παρουσίας της στην ομάδα, αυτή ήταν η πιο έντονη και εντυπωσιακή εικόνα της, ενώ μένει να φάνει αν θα πράξει κάτι ανάλογο και στο μέλλον.

Πηγή: paok24.com