«Είμαι πολύ χαρούμενος που βρίσκομαι στον ΠΑΟΚ, το ήθελα πάρα πολύ. Μέτρησαν όλα, το ότι υπάρχει μία ομάδα οργανωμένη, μεγάλη με φοβερό κόσμο. Δεν είναι κίνητρο για μένα μόνο τα χρήματα, θέλω να παίξω ποδόσφαιρο.

Υπήρχε μία παρεξήγηση, αλλά τέλος καλό όλα καλά. Δεν θα έμπλεκα ποτέ με κάποια άλλη ομάδα ενώ μιλούσα με τον ΠΑΟΚ, ήταν ηθικό το θέμα για μένα. Η διοίκηση μου έδειξε πως με ήθελε εδώ και τελικά τα καταφέραμε».