Συγκεκριμένα το περιστατικό που θα σας περιγράψουμε συνέβη την προηγούμενη εβδομάδα σε παιχνίδι μεταξύ της Κουμπανοτσκα και την Ντοντσανόκ στη Ρωσία. Τί έγινε; Η Κουμπανότσκα κέρδισε πέναλτι και ένας κάμεραμαν εξελίχτηκε σε... εισβολέας.

Ο τύπος μπήκε μέσα στο γήπεδο για να πάρει λήψη του πέναλτι από καλύτερη γωνία! Ευτυχώς τον πήρε χαμπάρι η διαιτητής της αναμέτρησης και τον... σούταρε εκτός αγωνιστικού χώρου. Μα κανείς δεν βρέθηκε να του πεί: "πού πας ρε Καραμήτρο;".

Δείτε το απίστευτο βίντεο: