Η Ελληνική Ομοσπονδία Ράγκμπι μετέτρεψε την πλατεία Αριστοτέλους σε γήπεδο για να γνωρίσει στους Θεσσαλονικιούς το άθλημα. Το Πρωινό mou συνδέθηκε με τον Χρήστο Νέζο, ο οποίος είχε οργανώσει ένα παιχνίδι μαζί με την ομάδα, όμως...

Οι τίτλοι τέλους έπεφταν ήδη για την εκπομπή και η Ομοσπονδία δυσαρεστήθηκε για τον ελάχιστο χρόνο που είχαν στη διάθεσή τους, με αποτέλεσμα να αρνηθούν να βγουν στον φακό. Όσο και αν κυνηγούσε ο Χρήστος Νέζος τους παίκτες στο γήπεδο δεν κατάφερε να παρουσιάσει ούτε μια φάση.

Η εκπομπή ολοκληρώθηκε με αμηχανία στο πλατό και τον Δημήτρη Ουγγαρέζο εμφανώς θυμωμένο.

ΠΗΓΗ: zappit.gr