Δυο ντέρμπι έχει δώσει μέχρι στιγμής ο Παναθηναϊκός στο φετινό πρωτάθλημα, με τον ΠΑΟΚ εκτός και με τον Ολυμπιακό, εντός και τα έχασε και τα δύο. Παρότι έκανε καλές εμφρανίσεις σε αμφότερα τα ματς.

Φαίνεται, όμως, ότι δεν φτάνει μόνο αυτό, καθώς και στα δύο πλήρωσε την απειρία της άμυνάς του. Τι θέλουμε να πούμε;

Στην Τούμπα του κόστισε το ένας εναντίον ενός του 19χρονου Ρισβάνη με τον πανούργο Σαλπιγγίδη και στο ντέρμπι της Λεωφόρου το ένας εναντίον ενός του 20χρονου Τριανταφυλλόπουλου με τον δαιμονισμένο Μήτρογλου. 

Καλός ο Σίλντεφελντ, αλλά η εμπειρία του δεν μπορεί να αναπληρώσει το κενό που υπάρχει σε αυτόν τον τομέα στους δύο νεαρούς σέντερ μπακ που παίζουν στο πλάι του. Γιατί στο επίπεδο του Παναθηναϊκού, ο ενθουσιασμός από μόνος του δεν είναι αρκετός... 

Θυμηθείτε σε βίντεο τις δύο "επίμαχες" φάσεις που στοίχισαν στον Παναθηναϊκό στα δύο μεγάλα ντέρμπι.