Πριν από τον αγώνα, στο κέντρο της ολλανδικής πρωτεύουσας, Σκωτσέζοι οπαδοί ανακάλυψαν ότι παρακολουθούνται από αστυνομικούς, οι οποίοι φορούσαν πολιτικά. Ασφαλίτες δηλαδή...

Οι φίλοι της Σέλτικ με το που τους πήραν χαμπάρι, τους επιτέθηκαν και όπως μπορείτε να δείτε στο παρακάτω βίντεο, οι αστυνομικοί έφαγαν πολύ ξύλο, μέχρι να επέμβουν έφιπποι συνάδελφοί τους για να διαλύσουν το πλήθος.

Αξίζει να σημειωθεί ότι οι Σκωτσέζοι οπαδοί ήταν πολύ αγριεμένοι χθες το βράδυ. Σύμφωνα με πληροφορίες δέχτηκαν επίθεση από φίλους του Άγιαξ. Όπως καταλαβαίνετε, η ατμόσφαιρα ήταν άκρως ηλεκτρισμένη την Τετάρτη στο Άμστερνταμ.

Δείτε το βίντεο: