Οι Ουρουγουανοί που είναι λίγοι μεν, περήφανοι δε, επιστρέφουν στον τόπο του εγκλήματος, στο μέρος που γράφτηκε μια από τις μεγαλύτερες ιστορίες του αουτσάιντερ που κέρδισε το φαβορί. Για να κάνουν πιο αισθητή την παρουσία τους, ξεκίνησαν ήδη την κλασσική λατινοαμερικάνικη καζούρα, μια που το Μουντιάλ του 1950 ακόμα πονάει τη Βραζιλία (όπως και αυτό του 1998). Η Πούμα έφτιαξε το πρώτο σχετικό βίντεο, με το φάντασμα του 1950 (για όσους δεν ξέρουν τον λατινοαμερικάνικο συμβολισμό μπορούν να ενημερωθούν εδώ π.χ.) να επιστρέφει στη Βραζιλία και να τρομάζει αθώες λουόμενες Βραζιλιάνες, γατάκια, περαστικούς και να καταλήγει στο Μαρακανά. Το βίντεο κλείνει με την ατάκα: «Το φάντασμα του 1950 είναι ήδη στη Βραζιλία» και όλοι εμείς που αγαπάμε την Ουρουγουάη ελπίζουμε να μείνει τουλάχιστον μέχρι τα προημιτελικά.

ΠΗΓΗ: Sombrero.gr