Ενας εκ των οπαδών, Γιώργος Στεφανίδης, μίλησε για το ταξίδι, για το σύνθημα και βέβαια τον επόμενο στόχο που δεν είναι άλλος από το... Βλαδιβοστόκ! "Είναι 5.825 χιλιόμετρα η διαδρομή που κάναμε. Περάσαμε από... 14 σύνορα για να φτάσουμε εδώ και να είμαστε δίπλα στην ομάδα. Το σύνθημα που τραγουδούσαμε μέσα στο λεωφορείο, ήταν να φτάσουμε μέχρι το Βλαδιβοστόκ που είναι ο επόμενος στόχος. Το προηγούμενο τόσο μεγάλο ταξίδι που είχαμε κάνει, ήταν στο Καζάν και τότε δε μας είχε υποδεχθεί κανένας. Μόνο ο Βιεϊρίνια είχε έρθει και μας είχε μιλήσει από εκείνη την ομάδα. Τώρα είναι κάπως διαφορετικά. Ηρθαμε μόνο έξι γιατί το βανάκι ήταν μικρό και αν ήταν μεγαλύτερο θα ερχόμασταν περισσότεροι", είπε.

Πηγή: paok24.com