Όπως γνωρίζετε, το ματς της 12ης αγωνιστικής στιγματίστηκε από θλιβερά επεισόδια γι' αυτό και υπήρξαν διακοπές, με αποτέλεσμα να ολοκληρωθεί μετά τις 17:00 το απόγευμα όταν είχε πέσει η νύχτα. Μόνο που οι προβολείς του “Σταύρος Μαυροθαλασσίτης” δεν άναψαν ποτέ και έτσι το σφύριγμα της λήξης από τον διαιτητή Γαβρίλη δόθηκε μέσα σε απόλυτο σκοτάδι. Μάλιστα αν οι Αιγαλεώτες δεν είχαν ανάψει φωτιά από το τέρμα τότε οι ποδοσφαιριστές δεν θα έβλεπαν ούτε τη μύτη τους...

Γι'αυτό, οι οπαδοί της Ένωσης “πίκαραν” τους αντιπάλους με ένα ευρηματικό σύνθημα που σχετιζόταν με τη γενική συσκότιση. “Σίτι θα πει, απλήρωτη ΔΕΗ”, φώναζαν οι ΑΕΚτζήδες στους Αιγαλεώτες...

Να και κάτι καλό που βγήκε στην επιφάνεια από το επεισοδιακό ματς. Ήταν η ευρηματικότητα των φιλοξενούμενων οπαδών.