Οι νεαροί ποδοσφαιριστές του ΠΑΟΚ ήταν ιδιαίτερα χαρούμενοι που έβλεπαν τα ινδάλματα τους από κοντά, καθώς ο στόχος τους είναι να φορέσουν κάποια στιγμή στο μέλλον τη φανέλα της πρώτης ομάδας.

Αθανασιάδης και Κίτσιου εμψύχωσαν τους μικρούς παίκτες του "Δικεφάλου", δίνοντας τους τις δικές τους συμβουλές για το παιχνίδι με την "Μπάρτσα" αλλά και για τον τρόπο με τον οποίο θα πρέπει να δουλεύουν για να πετύχουν τους στόχους τους στο μέλλον.