"Καλή χρονιά σε όλους. Εύχομαι υγεία, ευτυχία ειδικότερα στους Έλληνες εύχομαι να έχουν γερό στομάχι. Για αυτό επιλέχτηκαν εδώ, γιατί έτσι όπως είναι η κοινωνία μας πρέπει να φτιάξουμε ένα γκρουπ πιο ισχυρό, για να μπορούμε να ανταποκριθούμε σε όλες τις απαιτήσεις.

Εύχομαι από την καρδιά μου να είστε γεροί για να κάνουμε τον ΠΑΟΚ έτσι όπως όλοι τον έχουμε στο μυαλό μας", ήταν τα λόγια του παλαίμαχου άσου, με το φλουρί να πηγαίνει στον Δημήτρη Κωνσταντινίδη...