Πρόκειται για δύο είδη καφέ “ΗΡΑ”με… αρωμα “κυανόλευκο” . Τον ελληνικό και τον στιγμαίο (ή αλλιώς φραπέ όπως έχουμε συνηθίσει να τον αποκαλούμε).
Η κίνηση αυτή, που έχει προκαλέσει τον ενθουσιασμό των οπαδών του Ηρακλή, για την ευρηματικότητά της, έρχεται να προστεθεί στις πολλές που έχουν γίνει τους τελευταίους μήνες από τμήμα μάρκετινγκ των “κυανολεύκων”, το οποίο είναι από τα λίγα, που εξακολουθούν να λειτουργούν εξαιρετικά παρά τις δύσκολες διοικητικές ημέρες που βιώνει ο Ημίθεος.
Πηγή: thessports.gr
Super League
Premier League
Παγκόσμιο Κύπελλο Συλλόγων
Champions League
Europa League
UEFA Conference League
Bundesliga
Serie A
La Liga
Ligue 1
Superleague 2
Κύπελλο Ελλάδας
Euroleague
Basket League
NBA
Eurocup
Basketball Champions League
Volley
Tennis
Πόλο
Στίβος
Αυτοκίνητο