Η δεύτερη ομάδα θα ήταν υπερβολή. Ας κάνει λίγη υπομονή. Από εκεί και πέρα... Ο Κάλβο πολύ καλός παίκτης. Σε τέτοιο αγώνα ήταν καθοριστικός και έχει και κάτι πολύ σημαντικό που έλειπε κι ακόμη λείπει από την ΑΕΚ. Φοβερά στημένα. Βέβαια κλασικός αριστερός εξτρέμ δεν είναι ο άνθρωπος, δεν είναι καν αριστεροπόδαρος, αλλά είναι καλός και επαναλαμβάνω ότι σε τέτοιο ματς για να ξεχωρίσεις πρέπει να το λέει η καρδιά σου. Επίσης παικταράς και με τρομερά περιθώρια εξέλιξης είναι ο Γούτας. Παίδαρος, αμυντικάρα και ψυχή. Σίγουρα πάντως η ΑΕΚ τώρα που τελείωσαν και μάλιστα ευχάριστα όλα για την ομάδα της Ξάνθης θα πάρει κάποιον παίκτη από εκεί. Εχει ήδη έναν. Τον Μάνταλο. Δεν μου άρεσε. Σε αυτό το παιχνίδι έπρεπε να πάρει την ομάδα πάνω του και δεν το έκανε. Η αποβολή ήταν τραβηγμένη για μένα αλλά μέχρι τότε δεν είχε ξεχωρίσει. Σε κάθε περίπτωση πάντως πρέπει να γίνει πολύ πιο ηγετικός και δυναμικός για να παίξει στην ΑΕΚ. Τα προσόντα τα έχει σίγουρα και δεν περιμέναμε χθες για να το δούμε αυτό. Είναι από τους καλύτερους παίκτες της γενιάς του χωρίς αμφιβολία.

Διαβάστε το υπόλοιπο σχόλιο στο aek365.com