Ο Ισπανός τεχνικός απαντώντας σε ερώτηση για τα μεταγραφικά στην κάμερα του συνδρομητικού τόνισε: «Είμαι μόνο ο προπονητής (σ.σ. γέλια). Εάν περιμέναμε να πάρουμε αποφάσεις μετά την κλήρωση του Τσάμπιονς Λιγκ θα σήμαινε κακή οργάνωση από μέρους μας. Ότι προχωράει, προχωράει πριν την κλήρωση. Μέχρι το τέλος όλα είναι πιθανά. Και αφίξεις και αποχωρήσεις. Είναι πιθανό για μεταγραφή ή μεταγραφές. Μακάρι».