Όλα τα λεφτά ήταν όμως ο χορός της Νατάσας Παζαΐτη, όπως έγραψε ο Βηματοδότης και αναπαρήγαγε η ιστοσελίδα epontos.gr

«Η σύζυγος του πρώην Πρωθυπουργού Κ. Καραμανλή, Νατάσα Παζαϊτη έβγαλε ασπροπρόσωπη τον σύζυγό της, στο γάμο του Γιώργου Σαββίδη, γιου του μεγαλοεπιχειρηματία Ιβάν Σαββίδη. Επειδή στους γάμους συνήθως χορεύουν. Ο κ. Καραμανλής δεν θέλησε να χορέψει, προτίμησε την ψιλοκουβέντα με ανέκδοτα και αναμνήσεις από το παρελθόν με τους Πάνο Καμμένο και με τον μεγαλοεφοπλιστή Δ. Μελισσανίδη (με τον οποίο κάθισαν μαζί στο τραπέζι). Μάλιστα με τον μεγαλοεφοπλιστή έγινε συζήτηση και περί… ΑΕΚ, με τον κ. Καραμανλή να συγχαίρει τον κ. Μελισσανίδη για την εφετινή της πορεία και να παραδέχεται (παρ΄ότι παναθηναϊκών αισθημάτων) τη μελλοντική ηγεμονία της. Αλλά η Νατάσα δεν είχε όρεξη ούτε για ποδόσφαιρο, ούτε για ανέκδοτα και σηκώθηκε να χορέψει ποντιακούς χορούς.. Χόρεψε περίφημα, το «Ανεφορίτσα» με στητό το σώμα, τα πόδια ελαφρά ανοιχτά και τα χέρια άλλοτε υψωμένα και άλλοτε με λυγισμένους τους αγκώνες.Την συνόδευσε ο βουλευτής της ΝΔ (Β΄Θεσσαλονίκης) Σάββας Αναστασιάδης. Η Νατάσα πραγματικά κέρδισε τις εντυπώσεις», γράφτηκε συγκεκριμένα.

Αξίζει να σημειωθεί, ότι ο χορός λέγεται «Ανεφορίτ’σσα» και χορευόταν στη Γαλίαινα Ματζούκας, της Τραπεζούντας. Είναι μια μορφή Σερανίτσας με μονό τικ (δύο επιτόπια τριαράκια), με πιάσιμο από τις παλάμες και λυγισμένους τους αγκώνες, με 4 βήματα προς τα δεξιά και 4 προς τα αριστερά. Το δεξί πόδι προπορεύεται και το αριστερό ακολουθεί. Τα χέρια δεν κινούνται. Ο χορός κινείται προς τα αριστερά. Σαν όργανο χρησιμοποιείται η λύρα (κεμεντζές). Ο χορός είναι μικτός κλειστός κύκλος. Ο ρυθμός είναι πεντάσημος (5/8).

Συνοδεύεται από τον εξής ποντιακό στίχο: «Κόρη κατήβα σο μαντρίν ελίεν η κιζέλα εφώταξεν ο πρόσωπος άμον ντο εν ημέρα.»

Έίναι ο ίδιος χορός με την Κιζέλα μόνο που τον συναντάμε και σε διπλό τικ. Και οι δύο έχουνε την ίδια μουσική και συνοδεύονται από το ίδιο τραγούδι. Πήρε την ονομασία από τον στίχο του τραγουδιού.