Οι άνθρωποι του ΠΑΟΚ είναι αποφασισμένοι να πάνε την υπόθεση με την τιμωρία του Ολυμπιακού μέχρι τα άκρα και ζήτησαν από τον υφυπουργό και τον Εισαγγελέα, να παρέμβουν, ώστε να ανοίξουν οι κάμερες και να αποκαλυφθούν όσα κατέγραψαν από τους χώρους του Καραϊσκάκη.

Παράλληλα, θα ζητηθεί από την Πειθαρχική Επιτροπή της ΕΠΟ να κληθούν ως μάρτυρες όλοι οι παρόντες στο περιστατικό αξιωματούχοι, αλλά και η πλευρά της ΑΕΚ για να πουν όσα είδαν.