Κανονικά, για να μπει κάποιος στο Πανθεσσαλικό θα έπρεπε πρώτα να έχει τοποθετηθεί αυτοκόλλητο με τον αριθμό της θέσης του στο εισιτήριο όμως, όπως βλέπετε στη φωτογραφία κάτι τέτοιο δεν συμβαίνει για όλους.

Κάποιοι έχουν αυτοκόλλητο στο εισιτήριο τους και κάποιοι άλλοι όχι!

Αστείο ελληνικό ποδόσφαιρο…