Ένταση με οπαδούς του Ερυθρού Αστέρα σημειώθηκε λίγο πριν την έναρξη του τελικού Κυπέλλου στην Σερβία, καθώς η αστυνομία τους σταμάτησε από τη… συνάντηση που ήθελαν να κάνουν με εκείνους της Παρτίζαν.

Συγκεκριμένα, οπαδοί των «ερυθρόλευκων» κινήθηκαν προς το μέρος που βρίσκονται εκείνοι των «ασπρόμαυρων», αλλά η αστυνομία παρενέβη έγκαιρα –και βίαια- βάζοντας τους «θερμοκέφαλους» στις θέσεις τους.