Με τον δικό τους τρόπο είπαν… ευχαριστώ στον Δημήτρη Μελισσανίδη, σχετικά με την «Αγιά Σοφιά», οι φίλοι της ΑΕΚ.

Δείτε το σχετικό πανό από το παιχνίδι με την ΤΣΣΚΑ: