Την έκθεση δραστηριοτήτων της για το 2018, τόσο εντός όσο και εκτός αγωνιστικού χώρου παρουσίασε η Παρί.
Χαρακτηριστικά σημειώνεται, ότι η μάρκα Paris Saint-Germain έχει παγκόσμια επιρροή. Κατά τη διάρκεια του έτους, συνεργάστηκε με δεκατρείς εταίρους, άνοιξε δύο νέα γραφεία στη Σιγκαπούρη και τη Νέα Υόρκη, έγινε ο πρώτος ευρωπαϊκός σύλλογος που ανοίγει ένα ειδικό κατάστημα στην Ιαπωνία, στο Τόκιο, ενώ αύξησε την παρουσία της στην Μέση Ανατολή, ανοίγοντας το τρίτο της κατάστημα στη Ντόχα του Κατάρ...
Super League
Premier League
Παγκόσμιο Κύπελλο Συλλόγων
Champions League
Europa League
UEFA Conference League
Bundesliga
Serie A
La Liga
Ligue 1
Superleague 2
Κύπελλο Ελλάδας
Euroleague
Basket League
NBA
Eurocup
Basketball Champions League
Volley
Tennis
Πόλο
Στίβος
Αυτοκίνητο