Όπως ενημερωθήκατε από το Sportdog, περισσότεροι από 5.000 φίλαθλοι του Ολυμπιακού ταξίδεψαν στο Λονδίνο για να ενισχύσουν την ομάδα τους στο σπουδαίο παιχνίδι με την Τότεναμ.

Ωστόσο μόνο οι 3.200 εξ αυτών έχουν εισιτήρια για τον αγώνα η σέντρα του οποίου είναι σε μερικές ώρες. Οι φίλοι της ομάδας του Πειραιά κατέκλυσαν την πλατεία Πικαντίλι έχοντας ως σύνθημα τον Ολυμπιακό στα χείλη.

Δείτε το φωτορεπορτάζ: