Η Μπάγερν κυρίως εξαιτίας χορηγιών και μάρκετινγκ, έκλεισε τον οικονομικό της κύκλο στις 30 Ιουνίου 2016, με κέρδος 33 εκατομμύρια και έσοδα 628.800.000 ευρώ, παρουσιάζοντας αύξηση πάνω από 100 εκατομμύρια, σε σχέση με το 2015!

«Η σεζόν 2015/16 ήταν φανταστική για την Μπάγερν, τόσο σε αθλητικό επίπεδο, όπου κέρδισε το τέταρτο συνεχόμενο πρωτάθλημα, το Κύπελλο Γερμανίας και έφτασε στα ημιτελικά του Champions League, όσο και σε οικονομικό επίπεδο. Τα μέλη, το προσωπικό και οι φίλοι του συλλόγου μας, μπορεί να είναι πολύ υπερήφανοι,» είπε ο αντιπρόεδρος των Βαυαρών, Γιαν Κρίστιαν Ντρέσεν.

Συγκεκριμένα, τα έσοδα από το αθλητικό τμήμα έχουν αγγίξει τα 587.700.000 ευρώ, υπερβαίνοντας για πρώτη φορά το όριο των 500 εκατομμυρίων (485,6 εκατ. ευρώ το 2015).

Εισπράξεις από χορηγίες και μάρκετινγκ ανήλθαν σε 169.800.000 (113,9 εκατ. το 2015) ευρώ, ενώ 108.200.000 προέρχονται από εμπορικές δραστηριότητες, 34.800.000 από τη διαπραγματεύσεις με παίκτες και «μόνο» 83,4 εκατομμύρια από τα τηλεοπτικά δικαιώματα. Λαμβάνοντας υπόψη το σύνολο της ομάδας, FC Bayern München AG, που περιλαμβάνει την εταιρεία που ελέγχει το Allianz Arena και όλες τις άλλες θυγατρικές, τα έσοδα ήταν 628.800.000 ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 20% σε σύγκριση με τα 523 εκατ. ευρώ του 2015.

Μεταξύ των δαπανών, υψηλότερη αφορά το κόστος του προσωπικού, το οποίο την σεζόν 2015/16 πήρε 260.300.000 ευρώ, αντιπροσωπεύοντας το 47,1% του κύκλου εργασιών (ελαφρά επάνω από τον περσινό χρόνο).

Έτσι, το λειτουργικό αποτέλεσμα αυξήθηκε αισθητά, περνώντας από τα 111,3 εκατ. του 2014/15, στα 142,5 εκατ. του 2015/16 (+ 28%). Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 53.900.000 (31,4 ένα χρόνο πριν), τα κέρδη μετά από φόρους στα 33 εκατ, ένα άλλο ρεκόρ για τον σύλλογο, αφού βελτιώθηκαν περίπου 10 εκατομμύρια σε σύγκριση με την σεζόν 2014/15 (23.8). Αυτή είναι η 24η συνεχόμενη χρονιά κατά την οποία η Μπάγερν κλείνει το οικονομικό έτος με κέρδη.