Η Amazon κάνει ακόμη ένα αποφασιστικό βήμα στον χώρο της αθλητικής μετάδοσης, εγκαινιάζοντας την καινοτόμο τεχνολογία Prime Vision, η οποία αξιοποιεί στοιχεία επαυξημένης πραγματικότητας. Η πρεμιέρα της νέας υπηρεσίας πραγματοποιήθηκε το βράδυ της Τρίτης στο Ηνωμένο Βασίλειο, στη μεγάλη αναμέτρηση Τότεναμ – Βιγιαρεάλ για το Champions League.
- Με τη βοήθεια ειδικών καμερών και αισθητήρων, το Prime Vision ενσωματώνει στην τηλεοπτική εικόνα ζωντανά στατιστικά δεδομένα και διαδραστικά γραφικά. Οι θεατές έχουν πλέον στη διάθεσή τους πληροφορίες όπως:
ονόματα παικτών,
ταχύτητες σπριντ,
αποστάσεις πασών,
ταχύτητα μπάλας,
δείκτες αναμενόμενων γκολ (xG),
χάρτες τοποθέτησης παικτών σε πραγματικό χρόνο,
αλλά και δείκτες δυναμικής του αγώνα.
Η αισθητική των γραφικών παραπέμπει ευθέως σε video games, στοχεύοντας τόσο σε νεότερο κοινό όσο και σε φιλάθλους που αναζητούν πιο αναλυτική και «βυθιστική» εμπειρία θέασης. Η Amazon φιλοδοξεί με αυτόν τον τρόπο να συνδυάσει την ατμόσφαιρα της ζωντανής μετάδοσης με το βάθος ανάλυσης που μέχρι σήμερα συναντούσαμε μόνο στα στούντιο μετά τη λήξη των αγώνων.
Το Prime Vision παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2023 στο NFL των Ηνωμένων Πολιτειών, όπου απέσπασε μάλιστα και βραβείο Emmy. Μετά τη δοκιμή του στο βρετανικό ποδόσφαιρο, σειρά παίρνουν η Γερμανία και η Ιταλία, όπου η Amazon σχεδιάζει να επεκτείνει το επόμενο διάστημα τη νέα υπηρεσία, ενισχύοντας ακόμη περισσότερο τον ρόλο της στον χώρο των αθλητικών μεταδόσεων.