Σε καμία περίπτωση, βέβαια δεν πρόκειται για το γνωστό εσώρουχο, πόσο μάλλον ανδρικό. Αλλά για ένα ελαστικό, σφικτό, μαύρο, κοφτό μπλουζάκι που εδώ και μερικά χρόνια έχει καθιερωθεί κάτω από τη φανέλα γιατί φέρει το ηλεκτρονικό kit χάρη στο οποίο, ύστερα το επιτελείο των στατιστικολόγων μαζεύει ακριβή στοιχεία όπως, για παράδειγμα το πόσα χιλιόμετρα έτρεξε ο χ.ψ. παίκτης στον αγώνα, το πόσα σουτ είχε με το αριστερό πόδι, πόσα και με το δεξί.
Ένα kit, λοιπόν μέτρησης στατιστικών, και τίποτα περισσότερο το οποίο όμως κάποιος το κατασκεύασε και το πουλάει, χωρίς απαραιτήτως να περιμένει από τον τηλεθεατή να γνωρίζει το ακριβές όνομα και τη μάρκα της κατασκευάστριας εταιρίας.
Και όμως αποδείχθηκε αρκετό ένα και μόνο γκολ για να γίνει η εν λόγω εταιρία, στο εντελώς απρόσμενο και ξαφνικό πασίγνωστη σ’ ένα βράδυ συγκεντρώνοντας, είτε μέσω φωτογραφιών στον έντυπο και τον ηλεκτρονικό Τύπο, είτε μέσω YouTube ή Instagram περισσότερους από 10εκ. νέους Viewers!
Το γκολ με το οποίο, άθελά του και άθελά της η εταιρία τριπλασίασε ξαφνικά τα κέρδη της το είχε πετύχει πριν από δύο εβδομάδες ο Φραντσέσκο Καμάρντα στο Λέτσε- Μπολόνια 2-2.
Ο 17χρονος ποδοσφαιριστής, δανεικός από τη Μίλαν δεν είχε περισσότερα από τρία λεπτά όταν κλήθηκε, ως αλλαγή στον αγωνιστικό χώρο και με τη «χρυσή» κεφαλιά του χάρισε στην ομάδα του την πολύτιμη ισοπαλία.
Εύλογη, λοιπόν η χαρά για το πρώτο του γκολ στη Serie A (είχε πετύχει ένα και με τη Μίλαν πέρυσι, το οποίο όμως είχε ακυρωθεί). Και απόλυτα δικαιολογημένη η ξέφρενη αντίδραση να βγάλει τη φανέλα του χωρίς καν να δίνει σημασία εάν από κάτω φορούσε ή όχι το συγκεκριμένο kit.
Όταν όμως του είπαν τι είχε συμβεί και ότι ο πανηγυρισμός του είχε γίνει άθελά του η ιδανική ασίστ για να διαφημιστεί με «μαύρο» τρόπο η εταιρία, τότε κοκκίνισε υπόσχοντας ότι την επόμενη φορά θα είναι περισσότερο προσεκτικός.