Ρε, πάμε καλά; Ή ζούμε σε μια χώρα-παρωδία, όπου οι νόμοι ισχύουν μόνο για τον φτωχοδιάβολο που ξέχασε να κόψει μια απόδειξη των 5 ευρώ, ενώ οι «μεγάλοι παίκτες» κινούνται στα σκοτάδια, ασύδοτοι, αλώβητοι και κυρίως… «αόρατοι» από τα ραντάρ των αρχών; Μιλάμε για την απόλυτη ξεφτίλα. Μια Ελλάδα δύο ταχυτήτων. Από τη μία, ο οικογενειάρχης που του παίρνουν το σπίτι για μερικές χιλιάδες ευρώ και περνάει από κόσκινο σε κάθε φορολογικό έλεγχο. Και από την άλλη, οι «αόρατοι» μεγαλοεπενδυτές, αυτοί που εμφανίζονται με luxury projects, εκατομμύρια στις βαλίτσες, τράπεζες και media, αλλά αν ψάξεις το όνομά τους στις ελληνικές φορολογικές αρχές… επικρατεί το απόλυτο σκοτάδι.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΟ NASSOS BLOG