Ντμίτρι Μπαρίνοφ: Γράφουν πάλι στη Ρωσία για τον διεθνή μέσο και την ΑΕΚ. Διαχρονική ποδοσφαιρική "καψούρα" του κόουτς Νίκολιτς, για την  οποία και τον περασμένο Αύγουστο και τον Γενάρη το προσπάθησε ο Ριμπάλτα με τα...κανάλια που αποδεδειγμένα έχει στη Ρωσία να του τον φέρει. Δεν τα κατάφερε και επειδή είναι σπανιότατο Ρώσος ποδοσφαιριστής να φεύγει ως ελεύθερος από εκεί και επειδή ο Μπαρίνοφ αν και εμβληματικός αρχηγός της Λοκομοτίβ δεν ανανέωνε, οι "σιδηροδρομικοί" της Μόσχας τον πούλησαν αντί 2.000.000 στην ΤΣΣΚΑ όταν από την ΑΕΚ ζητούσαν σχεδόν το υπερδιπλάσιο ποσό. 

Μιλάμε για 29χρονο μέσο, με γεμάτες σεζόν, ένα μπαλάτο/ηγετικό/έξυπνο "6άρι", με 7.500.000 ευρώ χρηματιστηριακή αξία, που χρησιμοποιεί με την ίδια άνεση και τα δυο πόδια. Είναι ένας ακόμη παίκτης που ξέρει και εμπιστεύεται απόλυτα ο Νίκολιτς (όπως και οι Βάργκα, Γιόβιτς), όχι στο επιθυμητό ηλιακό γκρουπ παικτών του Ριμπάλτα, ο οποίος από πλευράς ποιότητας είναι στο επίπεδο των  Πινέδα/Μαρίν. 

Μόνο και μόνο το γεγονός πως η ΑΕΚ δεν τον διέψευσε, όπως δηλαδή έχει κάνει μέχρι τώρα με άλλα ονόματα που έπαιξαν (με τελευταίο για τον... Ζοάο Μάριο), δείχνει πολλά. Παρότι στο ρεπορτάζ διέρρευσε πως ο Ριμπάλτα κοιτάει άλλο κεντρικό χαφ, είναι προφανές πως δεν καίνε (τουλάχιστον ακόμη) του Μπαρίνοφ γιατί είναι μέσος που αρέσει στον Νικολιτς και προφανώς στην μεταγραφική λίστα. 

Πιο εύκολα έρχεται τώρα ο Μπαρίνοφ στην ΑΕΚ

Η στήλη ρώτησε δυο γνωστούς ατζέντηδες, που έκαναν και κάνουν δουλειές με Ρωσία, αν υπάρχει πρόβλημα λόγω του γνωστού "εμπάργκο" στο να γίνει μια μεταγραφή (αγορά ή πώληση) με το πως θα καταβληθούν τα χρήματα και η απάντηση ήταν η ίδια : "και λύσεις υπάρχουν και παραθυράκια, εφόσον καταλήξουν σε συμφωνία". Θυμίζω πως ο Ριμπάλτα μοσχοπούλησε τον Λιβάι Γκαρσία στην Σπάρτακ Μόσχας και εξαγόρασε τον Νικολιτς πληρώνοντας το buy out του στην ΤΣΣΚΑ. 

Αυτό είναι το ένα και το δεύτερο πιο ιντριγκαδόρικο που μας μεταφέρθηκε ήταν πως πιο εύκολα μπορεί να έρθει ο Μπαρίνοφ τώρα στην ΑΕΚ από την ΤΣΣΚΑ σε σχέση με τις δυο προηγούμενες μεταγραφικές περιόδους που ήταν στην Λοκομοτίβ. Και αυτό προφανώς δεν το έλεγαν τυχαία...