Γνωρίζαμε πριν έρθει στον Παναθηναϊκό, ότι ο Τζέικομπ Νίστρουπ στην Κοπεγχάγη ήταν πολύ σκληρός και παρουσίασε μία ομάδα, που έτρεχε 90 λεπτά, είχε μεγάλη ένταση και πάθος στο παιχνίδι της και το πάλευε μέχρι το τέλος. Από την δεύτερη ημέρα της παρουσίας του Παναθηναϊκού εδώ στο Απελντοορν της Ολλανδίας ο Νίστρουπ ξεκαθάρισε στους παίκτες του τι απαιτεί και όχι μόνο θέλει από τους παίκτες του.

Διαβάστε περισσότερα στο sdna.gr