Στον Ολυμπιακό λόγω  Ρέτσου ποτέ δεν τέθηκε επί της ουσίας μεταγραφικό θέμα Ντε Φράι, ο οποίος απλά ήταν "προτεινόμενος" από τον μάνατζερ του "ομόσταβλου"  Ταρέμι ενώ ο Ετιέν Καμαρά της Σαρλερουά βρισκόταν στις περσινές μεταγραφικές λίστες των "ερυθρόλευκων" αφού φέτος αρχικά έβλεπαν Ουνάι Λόπεθ, τώρα τα δίνουν όλα για τον Καντιού της Λοριάν!

Στέφαν Ντε Φράι: Όντως είχε προταθεί πριν από 2 μήνες στον Ολυμπιακό, όπως άλλωστε και στον Παναθηναϊκό. Λογικό είναι γιατί έχει τον ατζέντη του  Ταρέμι, τον Ιταλό Φεντερίκο Παστορέλο, που έπρεπε να του βρει ομάδα αφού η Ιντερ δεν θα τον ανανέωνε. Οι "ερυθρόλευκοι" όμως, ποτέ δεν μπήκαν σε σοβαρή συζήτηση για την περίπτωσή του, χωρίς πάντως να τον απορρίπτουν εξ αρχής. Είχαν ενημερωθεί επίσης, από την πλευρά του Ντε Φράι, πως για να έρθει στην Ελλάδα εκτός από μίνιμουμ 2.5 εκατομμύρια τον χρόνο (χωρίς τα μπόνους) και υψηλό signing bonus ήθελε και εγγυήσεις πως θα ερχόταν ως βασικός δεξιός στόπερ.

Κάτι που φυσικά δεν θα μπορούσε να γίνει, παρόντος του Παναγιώτη Ρέτσου. Μόνο αν και εφόσον ο αρχηγός των "ερυθρόλευκων" πουλιόταν θα μπορούσε να ισχύσει αυτή η συνθήκη. Και προφανώς όχι από...Ιούνιο μήνα. 

Για Λόπεθ και Καντιού ο Ολυμπιακός, όχι Καμαρά

Ετιέν Καμαρά: Όσον αφορά στο έτερο αφήγημα που κυκλοφορεί κυρίως στα social media, δηλαδή πως ο Παναθηναϊκός  όπως με τον Σαντίνο Αντίνο πήραν και τον Ετιέν Καμαρα, που επίσης ήθελε και ο Ολυμπιακός, η πραγματικότητα είναι διαφορετική, σύμφωνα τουλάχιστον με όσα λέει η ανεξάρτητη πλευρά της ελληνικής πιάτσας agents. Όντως ο Γάλλος μέσος, πρώην της Σαρλερούα, πέρσι βρισκόταν στις μεταγραφικές λίστες του Ολυμπιακού, αποτελώντας "προϊόν" του τμήματος σκάουτιγκ. Φέτος όμως, ούτε καν ασχολήθηκε ο επίσημος Ολυμπιακός με τον Καμαρά, ανεξάρτητα αν το όνομά του πέρασε κάποια στιγμή τον Μάϊο από το ρεπορτάζ της ομάδας. 

Άλλωστε αρχικά με εισήγηση του Βάσκου προπονητή τους "κυνήγησαν" τον Ουνάι Λόπεθ και πλέον - εδώ και τρεις εβδομάδες - τα δίνουν όλα για τον Νόα Καντιού.  Οι "ερυθρόλευκοι" που  διαθέτουν 5 χαφ, αν αποκτηθεί και ο Καντιού θα τους κάνουν 6...