Στ’ αλήθεια μοιάζει και είναι αδιανόητο ότι μπαίνουμε στη διαδικασία να συζητάμε ότι υπάρχουν άνθρωποι στην ΕΠΟ και γενικά στο ελληνικό ποδόσφαιρο και πρωτάθλημα, που μετά τη σεζόν που ολοκληρώθηκε να σκέφτονται την καλύτερη δυνατή αξιοποίηση των Ελλήνων διαιτητών, μιλάμε για επική λανθασμένη εισήγηση έστω για συζήτηση. Βέβαια εδώ ισχύει κάτι εντελώς διαφορετικό μιας και αυτό συμβαίνει γιατί θέλουν να το περάσουν και αρχίζουν να το ψάχνουν, να μετράνε δυνάμεις και συμπαίκτες, για κάτι το οποίο δεν δικαιολογείται να υπάρχει ούτε σα σκέψη, από όπου και να το κοιτάξει και να το πιάσει κανείς, πραγματικά δεν προκύπτει καν μισή αιτία να μπει στη διαδικασία κάποιος να το σκεφτεί εκτός αν αφορά άλλους λόγους έξω από τους καθαρά αγωνιστικούς.
Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο του Γιώργου Τσακίρη στο enwsi.gr
Super League
Premier League
Παγκόσμιο Κύπελλο Συλλόγων
Champions League
Europa League
UEFA Conference League
Bundesliga
Serie A
La Liga
Ligue 1
Superleague 2
Κύπελλο Ελλάδας
Euroleague
Basket League
NBA
Eurocup
Basketball Champions League
Volley
Tennis
Πόλο
Στίβος
Αυτοκίνητο