Άρης: Ο Μιχάλης Παναγίδης θα αποτελέσει παρελθόν για τον Άρη. Το συμβόλαιο του νεαρού εξτρέμ ολοκληρώνεται στο τέλος του μήνα και δε θα ανανεωθεί. Ο 22χρονος εξτρέμ βρίσκεται κοντά στον ΑΠΟΕΛ και αναμένεται να συνεχίσει την καριέρα του στην Κύπρο.
Στο φινάλε της φτάνει η συνεργασία του Άρη με τον Μιχάλη Παναγίδη μετά από τέσσερα χρόνια. Το συμβόλαιο του 22χρονου εξτρέμ με τον Άρη εκπνέει σε λίγες ημέρες, ωστόσο δεν θα επεκταθεί και θα μείνει ελεύθερος, αποτελώντας παρελθόν από τους «κιτρινόμαυρους».
Διαβάστε επίσης...
Όσον αφορά στο μέλλον του; Το πιθανότερο σενάριο τον φέρνει στην Κύπρο και τον ΑΠΟΕΛ. Η κυπριακή ομάδα παρουσιάζεται να έχει εκφράσει έντονο ενδιαφέρον για τον Μιχάλη Παναγίδη, εκτιμώντας πως αποτελεί μια από τις πολύ ενδιαφέρουσες περιπτώσεις νεαρών ποδοσφαιριστών που έχουν προοπτική εξέλιξης.
Σύμφωνα με τα όσα μεταφέρονται από τη Μεγαλόνησο ο 22χρονος εξτρέμ αποτελεί μια από τις πρώτες μεταγραφικές εισηγήσεις του Νίκου Παπαδόπουλου, ο οποίος πρόσφατα ήρθε σε συμφωνία με τον ΑΠΟΕΛ και θα συνεχίσει την προπονητική του καριέρα στην Κύπρο.
Οι επαφές των δύο πλευρών φαίνεται πως βρίσκονται σε προχωρημένο στάδιο και όλα δείχνουν ότι είναι θέμα ημερών να ανακοινωθεί η μεταξύ τους συνεργασία. Ουσιαστικά θα ολοκληρωθεί τυπικά το συμβόλαιο του Παναγίδη με τον Άρη στις 30/6 και έπειτα ο ΑΠΟΕΛ αναμένεται να ανακοινώσει επίσημα τη συμφωνία μαζί του.
Υπενθυμίζεται πως ο Μιχάλης Παναγίδης δεν είχε πολύ μεγάλη συμμετοχή στο rotation του Άρη και αναζητούσε περισσότερο αγωνιστικό χρόνο, κάτι που θα επιδιώξει στην κυπριακή ομάδα. Με την κιτρινόμαυρη φανέλα κατέγραψε 29 συμμετοχές από το 2022 και έπειτα μέχρι την ολοκλήρωση του συμβολαίου του.
Πηγή: metrosport.gr
Super League
Premier League
Παγκόσμιο Κύπελλο Συλλόγων
Champions League
Europa League
UEFA Conference League
Bundesliga
Serie A
La Liga
Ligue 1
Superleague 2
Κύπελλο Ελλάδας
Euroleague
Basket League
NBA
Eurocup
Basketball Champions League
Volley
Tennis
Πόλο
Στίβος
Αυτοκίνητο