Ακόμα αλλαγή μάθαμε σήμερα για τις διοργανώσεις της ΕΠΟ. Αυτό που γνωρίζαμε για τη συμμετοχή δύο νεαρών Ελλήνων στην ενδεκάδα κάθε ομάδας στο Κύπελλο Ελλάδος, πλέον θα ισχύει και για το Σούπερ Καπ με την ΑΕΚ ως πρωταθλήτρια να καλείται να κατακτήσει τον τίτλο έχοντας ετοιμοπόλεμους δύο νεαρότερους παίκτες της. Συγκεκριμένα, στη σημερινή συνεδρίαση της Ομοσπονδίας αποφασίστηκε προκειμένου να αναδειχθούν νέοι ποδοσφαιριστές η υποχρεωτική συμμετοχή δύο νέων Ελλήνων παικτών στην 11άδα (γεννημένοι από το 2004 και έπειτα) του Σούπερ Καπ ανάμεσα σε ΑΕΚ και ΟΦΗ. Τι αλλάζουν όλα αυτά στον σχεδιασμό της Ένωσης;

Διαβάστε περισσότερα στο enwsi.gr